Overlay titel

vind uw oplossing
mijn oplossing heeft betrekking tot:

leiderschap

Authentieke leiders zijn de toekomst. Wij bevinden ons momenteel in een belangrijk tijdperk, een tijdperk dat belangrijke wijzigingen voor de leiders van nu met zich mee gaat brengen. Onze wereld wordt steeds meer open en transparant, de ontwikkelingen in de ICT gaan razendsnel.

Door de enorme toename van internet en social media worden mensen gedwongen meer transparantie te laten zien in hun handelen. Heilige huisjes vallen omver, beschermde bolwerken en instituten verliezen hun betekenis. Dit heeft een nieuwe generatie mensen tot gevolg; een groep mensen die slimmer, sneller en socialer is en meer op basis van intuïtie handelt.

Dit vraagt veel van onze huidige, maar ook toekomstige leiders. Authentiek leiderschap wordt gezien als het leiderschap van de toekomst. Authentieke mensen maken meer gebruik van hun talent, potentieel en creativiteit. Vanuit hun zelfvertrouwen staan ze meer open en durven ze meer op hun intuïtie te varen. Ze ervaren een innerlijke vrijheid en evenwicht, wat helpt in het vinden van een goede balans tussen de verschillende rollen die zij vervullen. Daarnaast is gebleken dat succesvolle  leiders beter in staat zijn om vanuit hun authentieke ik de verbinding met anderen te zoeken.
Getting in touch with your true self must be your first priority as a leader - Tom Hopkins

Loxia

Na het uitvoeren en bespreken van de conclusies van de Bevlogenheidsscan®, heeft Loxia ons gevraagd om te ondersteunen in het stimuleren van eigenaarschap binnen de organisatie.

Bekijk de case

ING

Binnen de ING is de afdeling Competence Centre Process Improvement Lean SIX SIGMA (CPR) actief om (continue) verbeteringen in bedrijfsprocessen te realiseren en te borgen, om kosten te verlagen en klanttevredenheid te verhogen. Om dit doel te bewerkstelligen, heeft CPR een traject opgesteld waarmee ze het betrokken management van overige afdelingen binnen de ING kan ontwikkelen op het gebied van transparant en innovatief denken & werken.

Bekijk de case

Selecta

Selecta wil de komende jaren verder ontwikkelen en groeien in omzet en marktaandeel en wil de allerbeste producten en diensten blijven leveren die aansluiten bij de wensen van haar klanten en consumenten. Om dit te realiseren wil Selecta investeren in de ontwikkeling van haar eigen mensen. humanage ondersteunt Selecta hierbij.

Bekijk de case

Veel beantwoorde vragen

Wat is authentiek leiderschap? Antwoord

Waarom is vertrouwen zo belangrijk? Antwoord

nieuws en events

20 / 05 / 2014 het ontwikkelen van eigenaarschap

15 / 05 / 2014 het ontwikkelen van autonomie

06 / 05 / 2014 authentiek leiderschap